Tuesday, June 21, 2011

Kerja part-time

Assalamualaikum..

muahahahha akhirnya ada jugak kerja...
tadi p singgah rumah kawan utk tempah baju..
then setelah borak2, terlintas di fikiran..
aku nak keje la..huhuhu..so mmg slama ni aku terpk keje ni je kot yg ada..
tadi pergi la ke pasaraya itu..niat asal mmg smgt nak keje..
setelah isi borang semua, tauke tu pon bgtaw.."keja sampai ujung bulan 8 la ya"
aku pon terpkir.."raya bila ek?"
then dia pon ckp, "keja sampai malam raya la..tp malam raya tu kami mmg x bg balik awal..sbb phm2 la kan malam raya"
aku pon dalam ati.."emmm mcm mana ni..nak ke x nak."
then aku jawab.."insyaAllah"
ALHAMDILILLAH aku dah ada jalan utk dpt duet..tp....
yang keje smpai malam raya tu yg cek x mau tu...huhu
aku pon terniat dlm ati..
"ok aku wat senyap2 sudah la..aku keje sebulan sampai dpt gaji..then da dapat gaji tu aku blah la.."
bulan posa bole aku berehat..
okeyh...itu yg aku akan buat..huahauahuahauauaaaa
x betol dah..hahaha...
nak tau x aku keja apa??
JURUWANG beb...dekat PASARAYA UTAMA.kalau singgah situ nampak la muka aku yg comel tu..muahahaa..pasan tol..
ok alasan aku x mau keje bulan posa: kerja start 8.30 smpai 10mlm..
bilanye aku nak tarawih?????

p/s: aku nak keja sebulan je ok..:)

2 comments: