Friday, November 5, 2010

bAnG baNg BoOm!!

~mOod tibe2 jiwang plak after layan lagu Maher Zain tdi..hehe..aci x...
~hehe..xsbr plak nak blek kg..waaaaa..lamenye 8hb..hope sgt dpt blek..
~mntang2 xde keje skg, curi2 idea kt blog org..=p


kalaulah saya dekat dengan awak sekarang ini,
saya nak bagitau kat awak,
saya suka bila tengok awak semangat study!
bila awak cakap awak nak study,
saya teruja sangat.
dalam hati terdetik (btul ke awk nak study)
hahaha..
saya cuma boleh kata gudluck
u can do it,
semoga apa yang awak blaja kluar dalam exam,
insyallah
semoga impian awak jdi knyataan

awak jangan lupa doakan saya jugak
haha..aci x?.
tapi saya tahu awak msti sentiasa doakan saya kn?
tol x?
da agak da..
tenkiu awak

saya selalu kacau awak tengah study.
jahat x?
mesti kasihan awak kan kena reply mesej ntuk saya
mesti awak rasa x suke kan
hahaha
tapi saya nak kacau jugak ahahaha boleh kan boleh kan?


p/s: gud luck tau untuk awk..=p


No comments:

Post a Comment