Thursday, November 4, 2010

cuti

cuti pas abes exam sangat la membosankan..
aku dok dlm bilik mcm ape je..
hahaha...nasib baek nurul n ang ada..
riuh la sket...klu x snyap sunyi la..hihi
recently heard dat perlis banjir teruk!
aku da bayang cmner aku nak balik perlis dgn banjir cm2..
hem...inilah nasib idup di perantauan...cewah!
huhuhu...aku doakan smoga banjir cpat surut..
2 hari brturut2 klua kot...g ecm je..bosan aku..haha
tapi xpela..at least i enjoy...hihihi
tyme nak enjoy ada pulak la hal yg x menyenangkan..
haish serabut aku...xsudah2..haha
wateva la...do i care??????i am heartless..hehe
jahat gla ayat...xdala.. aku malas nak srabut2kan otak..
lantak la ape2 jadi..hihi
xpela..aku sunyi2 ni..my baby temankan aku..hehe
nak tgk baby aku..?? (apa aku ngarot nih..haha)


ni la my baby..hihi...sweet kan...comel macam....sape?hehe

itu aje kot nak citer..hehe xda idea la..sori :)
klu ada ilham ag aku post ek...
toodles!! ^_^

No comments:

Post a Comment