Sunday, June 5, 2011

Perkara yg org x tahu tentang Farhanah Ismail

1. for sure panas baran
2. sekali terasa dgn sesiapa, mmg agak lama baru cool
3. tak suka disuruh itu ini dan di paksa2..i am the way who i am
4. mmg keras hati tapi cepat lembut hati
5. agak sensitif tapi ssh mnangis.hanya perkara tertentu shja buat aku menangis
6. sangat sayang family dan everyone yg menyayangi aku
7. seorang yg berubah2 (happy, pemarah, pemalu, pendiam, nakal n mcm2)
8. b4 ni aku happy je ngan everyone n everything, but after many things happen i decide for not to be so happy n happy bila benda itu btol2 menghappykan aku..i am totally changed
9. agak pemalu n kurang bercakap dgn lelaki ye.cuma dgn org2 tertentu shaja.harap maklum
10. sesuatu yg buat aku marah mmg x boleh nak control
11. lebih suka menyendiri bila xda geng...bila ada geng baru ok
12. seorang yg suka berleter dan suka gelak
13. last but not least..i am unpredictable

No comments:

Post a Comment