Sunday, June 5, 2011

Lain orang lain ragam~

Assalamualaikum..

disebabkan terlalu banyak memendam rasa ok skrg aku nak ckp aku panas betul ngan org yg selfish ok..
bermacam2 org aku jumpa yg setelah aku discover something rupanya mmg lain ragam..
ok x kesah la kan kita ni kaya ke miskin ke pandai ke kurang pandai ke genius ke x ke..
pliss..pliss guys tolong la jgn selfish n tolong la jaga hati org lain..
cubalah ikhlas dlm sesuatu perbuatan jgn harapkan balasan..
janganla disebabkan kita pandai kita tunjuk sgt kita pandai..
dan jangan la kita banyak duet kita tunjuk sgt kita kaya..
pliss..pliss be moderate..biar org suka dan senang dgn kita..
bia manusia x nampak tp Allah nampak..
aku cakap ni secara general sbb terlalu banyak aku pendam n saat ini rasa mcm nak meletup je..
jangan la kita mengata2 org menghina2 org mengumpat2 org..
aku bukan la baik sangat nak ckp diri ni sempurna tp guys pliss jgn buat org x senang ngan kita okeh..
pantang betul lah org yg sengaja naikkan darah aku ni..
okeyh guys... kalau kita rasa kita hebat or everything jgn la kita menindas org yg lemah ok..jadila manusia yg sentiasa merendah diri..
ok itu sahaja..
wassalam.

No comments:

Post a Comment