Wednesday, April 27, 2011

saya fobia sudah~

ok guys seperti entry sblm ni..aku cte sal ular..
now aku da rasa fobia nak kuar umah..
ari tu tiap2 ptg aku g cycling n joging skrg tak lg..
fobia gle kot..
sampaikan nak kluar bg makan kucing pon takut kna ada teman..
ni la keburukan duk tepi bendang...
tp ada gak baeknya..ptg2 kan tenang ja dgn angin bertiup sepoi2 bahasa..
xda la sesak sgt kn..
ni la bestnya duk peghlih ni..
ngeri kecik kan, n semua tmpat yg aku p even drive sorg2 pon aku x takut..
sbb xda ape pon..x bahaya mcm kuantan, KL n bndar2 bsar laen..
ok..maybe jodoh saya bkn dgn org utagha xkesa la..
sbb saya x kesa kat mana2 pon..ok je..hehe yg pnting bukan 1 negeri tu..
ok x nak state kat cni ok =p
berbalik cerita ular tadi..
aku jadi takut sndiri smpai x bukak tgkap bilik..
haihh..cmner la..
xpe smoga Allah lindungi aku selalu..
tu je la..
dadaaaaaaa~

No comments:

Post a Comment