Saturday, April 16, 2011

Damping Malam~

sbnarnya cter ni aku da tengok sket ngan kawan ari tu..
then bila ditinggalkan keseorangan aku takot nak tgk..
mlm ni aku tgk ngan my sis..
banyak la yg wat kita terkejut..
aku da la penakot..lagi nk tgk cter2 cmni..
ntahpapantah..huhuhu..
skrang aku da start terbayang2 bnda pelik2 pas tgk cter ni..
padahal bkn seram mana pon..juz tekejut je..
takot gak..hoho..aku mmg x leyh tgk cter seram..
akan terbayang di mana2..
susah..susahh...
moral yg aku dpt dari cter ni:
-selalu la dekatkan diri pada Allah..
- jgn buruk sangka
-teguhkan iman dalam hati
-wajib takutkan Allah lebih drpd "hantu"..
-wajib taat pada suami n perlu minta izin drpd suami dlm apa jua keputusan yg besar2
-perlu percaya adanya benda ghaib..ingatlah.."sebaik-baik jin ialah sejahat-jahat manusia"

ok lah..tu je..
da ngantok..
dadaaaaaaa

p/s: semoga aku x mimpi antu.. (cehh penakut btoi hang ni..:))

No comments:

Post a Comment