Monday, August 29, 2011

Marah marah marah

Assalamualaikum...
1st nak cakap aku sangat x suka marah org..
2nd.. aku jarang marah unless benda u btol2 wat aku sakit ati..
ok..fine..aku tau pahal puasa aku da tggal brapa je..
sebab aku mmg sgt geram n sakit hati ngan kerenah sibling aku..
ye la kan selalu aku duk kat uia lama gle tggu cuti pjg baru balik..
so jarang la nak gado pon..
kali ni aku ras annoying gle ngan semua org..
esok nak raya plak tu!!
haishhh...ok aku x suka org kata2 aku something yg mematahkan aku
then aku x suka org dok kata2 bila aku berusaha buat sesuatu tp still nak mengata..
arghhhhhhhhhhhhhhh annoying gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sometime ada salah sikit nak marah2..nak gado2..
aku bencciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kenapa la aku x hidup dgn org yg selalu wat aku ceria gembira selalu..
hmmm...

p/s: bersyukur la masih ada keluarga

No comments:

Post a Comment