Tuesday, August 23, 2011

Kisah benar

Assalamualaikum...
sori kawan2...saya x sempat nak update blog..
bz la dok umah pun...hihi..
alhamdulillah aku x abeskan masa dgn benda x berfaedah kan..
ok ni nak citer kisah yg sangat memalukan bg sorang pompuan!
jgn buat mcm ni tau!..
hahahah...alkisahnya...pagi tadi pas bawak tok p klinik ortopedik mak aku soh beli sayur kat market..
ok 1st beli ayam la sekor...tu ok xpe..
pastu second..amek la sayur2 dah pilih2 aku tanya berapa?
peniaga tu jawab " tiga lima"
aku dlm hati mahal gle RM35!!! dah menyumpah2 dah dlm ati..haha
aku kira2 duet x cukup...ada RM31 je..aku pon bagi la semua duet tu kat dia.
aku cakap " tunggu sat noo duet x cukup nak p amek duet dlm keta"
dia dgn muka tercengang2.." awat banyak sgt duet ni??? tiga ringgit lima ja"
muka aku dah merah tahan malu n aku pon tergelak2..
dia gelak je tgk kebodohan aku tuh...adoila!! hahahaha
maluu.....maluuuu >_<
pastu dia cakap." mai market kerap lagi noo" hahahaha
ok aku jujur la..selama ni aku tau masak n makan je..haha
sayur kat market aku x penah beli!
slalu kalau masak aku beli kat pasaraya je..hahah
awat la aku bole jd blur cmtu...naseb baik dia jnis x amek duet org...ahhaha

pengajaran utk kaum wanita ye: b4 kawen ni blajaq2 la p beli brg2 dapur kat market..
nanti p beli sayur ngan mak mentua ka apa buat malu je..hahah
xpe..learn from mistake..
mistake tu la ajar kita jd lebih baik dan pandai.. ^_~

No comments:

Post a Comment