Sunday, May 8, 2011

I need salt please!

knapa tajuk aku mcm ni?
sbb skrg aku rasa BP aku low sgt..rasa mcm nak pengsan..mcm nak pitam..
ya Allah penatnya hanya Allah tahu..
semalam sepatutnya bas aku bertolak pukul 9 suku..
tapi lambat sangat dia sampai jadi pukul 9.45pm
aku cakap kat mak aku.."nak sampai pukul brapa ni mai lambat..lambat la sampai sok pg.."
then ujian seterusnya ialah bas yg sampai tu bukan bas elok yg slalu aku naek..
dia guna bas yg dia wat ulang alik ke a. star tu..mmg buruk la bas tu..
bunyi plak tu...bising... kriuk..kriuk..krekkk..
dalam ati aku.."EEEEEEE, BENGANGNYA AKU..AKU BAYAR MAHAL2 TIKET UTK NAEK BAS MCM NI KA????"
mmg menyumpah2 la aku tyme tu...
but then aku cool la..bersyukur la bas tu ada utk aku balik kuantan..
kalau xda kan naya ja.. xp posting la aku..
ok seperti sedia maklum perjalanan PERLIS-KUANTAN memakan masa 11 jam ok
11 JAM!!
ok tu belum PERLIS-JOHOR..cmner la ekk?hmm...
mmg la dah bertolak lambat sampai lambat la aku..
sampai2 je pukul 9 stgh..then kwn2 nak makan aku pn makan la sama..
ok hang kena bersyukur fanah ada org nak ambek..buatnya xdak sapa nak amek aku cmna??
xpa2... x kesah pon.. then sampai uia dlm pukul 10pg..
berkemas2 la aku kan.. xpe2 sabar..
agak aku dah abes mandi dlm kul 10stgh Fizah ckp Pak Mat suh naek bas skrg..
ya Allah aku dah mnyumpah2 dah.. "GILA KA APA NAK NAEK BAS LA, INGAT AKU NI APA..DAH LA X ABES KEMAS AGI.."
Ok..then aku kemas2 la..Yana pon dah turun, time tu aku redha je kalau Pak Mat nak tinggal aku..
aku terfikir, xpa la aku pi terminal naek bas ke temerloh pon xpa..daripada dok rushing mcm nak gila je..
serius aku mcm nak pengsan..kalau check BP aku skrg pon sure BP aku 90/60 or below
ya Allah...mmg betol la ujian aku ari ni..bengang cmpur xlarat cmpur penat sangat..
Ok dah..nak off
dadaaa~

No comments:

Post a Comment