Thursday, May 5, 2011

Durian

dari kecik mmg aku suka sgt makan durian..nyum2
pastu dah smakin besar jadi kurang lak makan..
ok aku mmg kempunan sgt sbb lama x makan..
ari tu aku suh abah aku beli..
n smalam mak aku wat pulut durian..warghhh suka2
even x dak santan tapi xpela..kolesterol kan...
u noe wat? aku berjaya kupas durian...wahahahaha,...
pagi ni aku just nak abeskan pulut tu..syg kan kalau x makan abes..
so aku kupas la durian sbijik ag..
malang tak berbau aku terseret ibu jari aku kat duri2..ya Allah sakit gila!
mmg luka la kan..amek ang nak sgt makan..
tapi x pela..at least dah x kempunan dah aku kalau owg cter sal durian pon =p
ok seperti sedia maklum mmg pulut ni ngantok..
aku apa agi..agak dlm kul 12 terbongkang la tidoq smpai kul 1.30..
wahahahah..mananya x double chin???
adess..cmne nak pakai baju posting nih..sah2 la sluar aku ketat gler..
dasar DRUMSTICK!huhuhu.. xpela..hari2 aku di rumah adalah masa yg x dapat diambil kat mana2 tempat..xkesah la aku keseorangan pun kan pg2..

p/s: kalau nak pilih durian, kita pilih yg isi dia warna oren sket..mmg sedap gler..=p

No comments:

Post a Comment