Wednesday, May 26, 2010

cerita Farhanah

hehehe....
setelah sekian lama xjenguk blog ni..
jenguk jugak akhirnya..
dah berabuk da...
hahaha...niway xpe...
ape cter aku ekk?
nothing special..
hidup normal mcm mnusia biasa...
ehehe...maken bahagia??
^_^ :x :x :x Allah saje yg mengetahuinyer..
posting tggal lagi smggu dan 2 ari
argghhhhh seksanya menunggumu habis..
knape aku tunggu posting ni abes?
tah la..huhu
xminat ke??
maybe kureng lagi kot..
heheh
xpe2...aku truskan jela usaha..
biasala ward laki...
kena kacau2 2 xda ape sgt pon..
hehehe..suka ke??
xsuka pon...tp kenalah biasakn keadaan ni kan..
ni hmpir sbulan aku..._ _ _ _ _ _ _
waaaaaaaaa knape ni..
ade mslh ke dgn diri aku?
tension ke?
tah la..xpelah...brdoa je

ya Allah...
berilah kebahagiaan kpdku..
smpai akhir hayatku...
jgnlah Kau hadirkan musibah2 kpdaku
ya Allah...
aku inginkan kbahagiaan
sampai ke akhirat..
amiin..~

adik....
ye aku rindu adik2 aku
knape ek
tah la
mcm2 la hal yg xdpt nk diceritakan kat cni..
sabar je la kan~~
aku sntiasa berdoa...
untukmu adikku...
semoga Allah berikan hidayah dan petunjuk
ya Allah
jauhkan musibah2 yg x diingini kpd ibu bapa ku..
kpd keluargaku
ya Allah limpahkan rahmatMu pada keluargaku ya Allah
supaya aku mndpt kluarga yg penuh dgn kasih syg

disebabkan aku malassss sgt nak menulis blog ni
so stakat ini sajelah~~
sarangeo ^____^
salam..

No comments:

Post a Comment