Monday, February 7, 2011

kegagalan

ari ni..hari yg menyedihkan aku...
nilah akibat stadi maen2..
bajet bole jawab..padahal x pon..T_T
gagal itu adalah pengajaran yg berguna utk kita terus berjaya..
jangan pandang belakang..
bangkitlah dan terus ke hadapan..
jangan buang masa dan leka lagi..
buang sifat malas..
xpe lah..benda dah jadi kan..
setiap org ada ups n down dia sndiri..
itulah kehidupan..
tyme aku berjaya, org laen x berjaya..
tyme aku x berjaya, org laen berjaya..
bangkitlah wahai manusia!..
usah bersedih apa yg dah jadi..
semua ini sudah diatur..
kita je kena berusaha mncapai kejayaan..
Allah sentiasa ada...
yg penting focus farhanah!
focus dgn apa yg kamu ingin capai..
jangan stadi last minit..
buktikan kamu boleh berjaya!
okey..
itu yg akan aku lakukan..
semoga aku terus istiqamah..
amiin..:(

No comments:

Post a Comment