Sunday, February 27, 2011

baktisiswa 2011

best sangat rasa setelah 3 hari bersama family angkat n berbakti siswa gak ngan dak2 kaed (kulliyah of architecture and environmental design)..
even aku xkenal rapat sgt dak kaed..tp dorng sgt sempoi..
dah rasa mcm 1 family..
semoga program mcm ni diadakan lagi utk masa akan dtg,..=p
setelah penat lelah dan segala kesulitan berhadapan dgn org atasan utk mnjayakan program ni, akhirnya program berjaya berjalan dgn lancar..tahniah kon + kaed!!!
nak je upload gambar..tapi my blog ada mslh..huhuhu
btw..1st day sampai..mcm agak segan sbb x kenal kan dgn mak angkat baru..
dan x pernah berangkat2 cmni..
rasa best sgt...tapi aku sntiasa tringatkan mak kandung sndiri,..
masakan mak angkat (org muar, johor) best..tapi x menepati sgt selera pedas aku..hehe..btw..aku x kesah..sbb aku makan je smua..x memilih..
aku belajar cara nak buat AYAM MASAK UNGKEP..tu jawa punya nama la..
nama melayu dia AYAM MASAK KETUMBAR.. hoho...sedap2..sgt sedap..pastu mlm plak "mak" buat pisang goreng..sedap sgt..rangup..
so skali lagi aku asyik tanya resipi dia...
ada gak masakan tempoyak ikan patin..tapi aku kurang suka..heheh btw..mcm biasa..aku mkn je semua..weeee ^_______^
bestnya kan slalu mcm ni...mkn sama2 borak2..
1st day, cucu2 dia smua diam je..x kenal kot..masuk 2nd day..maken buas plak jadinya.. kami maen je ngan anak2 dia.. terutama AISYAH..dia budak yg sgt cerdik! seriusly..pandai baca doa..cepat ingat nama..n cepat je ikut apa org buat... umur dia baru 2 tahun :) comel kan...geram sgt..
nak je upload gambar kat cni..tapi x dpt..xpe2..simpan dlm hati..
semua sporting..termasuk anak2 "mak"..nor yg baru abeh spm pun suka ktorang datang..maklumlah..dia smua adik bradik laki je..huhu =p.. da last tadi sedih sgt kot..nak berpisah dah..skali lagi..terbayang mak aku..2 yg wat aku sdih sbnrnye... then amek gambo bersama...so sweet..semoga ikatan ukhuwah yg terjalin ni kekal selamanya..amiin..

No comments:

Post a Comment