Wednesday, January 26, 2011

something

there is "something" dari dulu smpai skrg..bialah Allah mengerti apakah itu..Allah lebih tahu kenpa Dia aturkan semua ini..utk bagi kekuatan..dan utk kuatkan iman..itulah hikmah ujian kan..tiada siapa tahu dan tiada siapa dpt jangka.. Allah mengatur segala-galanya..terima kasih Allah..kerana kuatkan aku dgn ujian2 mcm ni... sometimes kita rasa teruk kan lalui semua ujian..tapi percayalah Allah dah tunjukkan hikmah ujian yg Dia bagi.. everything happen in our life have reasons in it.. kdg2 kita akan rasa lost..tapi Allah mengetahui segalanya.. semoga kita lebih tabah..
Ya Allah..kurniakan aku rasa cinta padaMu.. supaya aku x menyalahkanMu dlm apa jua kesusahan yg aku lalui.. kdg kala kita x tahan ujian.. asyik nak marah2..semua kan.. my lecturer dulu penah ckp, "u can't change people, but u can only change yourselves". so mcm mana benci kita kat org...mcm mana x sukanya kita kat org.. mcm mana annoying org kat kita..kita perlu ubah diri sndiri dulu kan..baru org leyh suka ngan kita..hidup ni ada ups n down..kdg2 kita kat atas..kdg2 kat bawah...so berusaha la utk bahagiakan org..bukan menyusahkan org..jika kita ada kesalahan..cubalah baiki..Allah terima taubat hambaNya..

p/s: semoga aku lebih tabah~

No comments:

Post a Comment