Monday, April 19, 2010

mimpi

haih..xabeh2 ngan mimpi aku yg xsudah...
stiap ari ada je mimpi aku yg plek2..
tah pape la..
xpaham aku..huhuhu
pagi tadi..aku mimpi abg aku mninggal..
pas2 ada monyet la ape la binatang yg len lagi
2la fanah akibat tido pas subuh..
kan dah mimpi plek2..
hahaha..
aku sdey sgt kot klu abg aku mati btol2...
sbb dia la teman sepermainan aku sejak kcik..
n teman utk bergadoh...
huhu kitorang xrapat mana pon..
sbb dia teman utk bergaduh jer...
hahaha...xpela...
then smalam mimpi DIA rapat ngan pmpuan laen..
n sape tah pompuan2 kat c2..
haih..plek2 la........
aku harap aku xmimpi plek2 lagi..
adesss....ni lah akibat slalu pk bukan2..
smpai masuk dlm mimpi..
semua ni syaitan jer...
SYAITAN ok...
mimpi yg mengarut...
huhuhu..ape la kamu ni ana
sudah2,...xpayah pk..


petang ni nak posting pulak
kat ward 5B (ORTHOPAEDIC MALE)
waaa....seyes aku xda semangat nih..
hemm...........................

No comments:

Post a Comment