Wednesday, February 10, 2010

gemuk ke??

heheh..hari ni nk ckp sal kegemukan ku..
adess...maken hari maken debab lak aku rasa..
waaa....sluar yg dulunya longgar dah maken ketat...
huaaaaaaaa..tidak!!!!!!!!!!!!!!!
wat am i going to do???????huhuhu
peha..lengan..ape lagi..smua la..
smua aku nak kuruskan n buang lemak2 nih..
waaaaaaaaaaaaaaaaa
sumbody pliz help me...
huhuhu...very depressed bout my body figure ryte now..
wats its solution??
herbalife??
aku xdak dwet ag la...
huuu ksian kan..
exercise??
bila aku nak exercisenyer..
klas aku stat kul 8 smpai 5..
balik je dah penat n kna wat jugak keje laen..
bila dah penat tido je la..
huhu..ni la life as a student nurse..
bagus gak la aku bz2 cmni..
so xdala aku dok buang masa pk 2..pk ni..
huaaaa....bila nak kurus ni...
aku dah maken risau dah...
tido banyak..makan bese je..
waaa...nak wat ape nih..huuu...
aku ckp je kat smua org nak diet..nak diet..
tapi xda pape pon...sama je...heheh
bak kata madam narimah

"sape2 yg short 2 mesti ada some problems kat growth hormone dia.."

kakakkakakaka...hahahah
klaka jek..hik3...
n dia ckp lg...

"smaken kita meningkat usia ni kita dah xleh tinggi daa..
we'll become bigger n more fats accumulate in the body"

hahahahha....2la...aku da xtau da...
sape yg xrisau pasal body image...aishhh...
ada je yg cakap aku pendek la..gemok la ape la...
ahhh lantak lah...ada aku kisah??
hahahah..suka ati la aku nk pendek ke gmok ke..
bukan aku yg mintak..buuuuuu...
kdg2 bengang gak la..
so wut????huh???bia la aku kcik ke pendek ke ape..
sebok je la!!!!!!!!
xpe...aku xkesa pon...
balik umah ni 4 sure abang aku akan ckp aku gmok lg...
huh.. dia 2 xbkelai ngan aku xsah tau..
hahahah...dari kcik smpai besaq dok kelai g2 ja..
paham dak kelai 2 pa?? hahaha kelai=bergaduh/berkelahi
xpe la..aku dah melalut2 dah ni...
c ya!!
mmuaahhh

No comments:

Post a Comment