Thursday, February 25, 2010

exam..ooo exam..

penat...mmg penat...
jadi student nurse mmg pnat..
xpela...berkorban..demi Allah...
mgu ni kna submit 2 esaimen..self test n dr.laith punya esaimen..
nasib baek aku da wat self test 2 tyme cuti mgu lpas..
so x da la aku kelam kabut sgt mgu ni...
so bole la aku rehat dgn cukup..hehe..
smalam dapat tau result exm mid term biochem..
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nak jerit je rasa...
truk gler grade aku dapat...
a bit stress...tapi xpela...aku nk try hard 4 final..
aku cuba la sdaya yg aku mampu...
maybe bukan jodoh aku utk dentistry yg aku nak sgt 2...
ermmm xpela...Allah dah tetapkan aku kat nursing..
go on je la fanah...
ang buat mcm mana pon..
kalau Allah tetapkan yg 2...yg 2 jugak ang dpt..
huhu....moral of da story..jgn la terlalu mgharap pada sesuatu yg x pasti..
kita xtau apa akan jadi masa depan kan...
jpa...ooo jpa...
bila la aku dapat memiliki kamu...
im trying so hard..
honestly...
1st tyme dulu i really hate nursing so much!!!
siap kutuk2 lagi keje nursing nih..
tapi aku xsangka lak...
aku stay dlm kos ni smpai skrg..
minat??
mmg la xminat..
sesuai ke dgn perwatakan aku?
yg x sabar, cpat marah, cpat trasa, kelam kabut, gelojoh, clumsy, kalut...semua la..
btol2 kontra dgn perwatakan aku...
mmg la aku suka hepi2 je..gelak2 je..
tapi aku kalut..aku agak panas baran..n ape agi..
hahaha...xpela...dah jodoh kamu dgn dia...
trima jela...hehe
actually...byk kita leh blaja bila kita stadi nursing nih..
kdg2 sesuatu yg susah 2 Allah akan bayar dgn ganjaran pahala jika kita sabar menempuhnya..

1 comment:

  1. byk lagi kursus mcm pendidikan yg lagi baik dr nursing ni..kalo saya baik amek kursus lain..lgpun kalo nak banding dentistry dgn nurse mmg jauh sgt..dentist top fav pilihan kursus lepasan matrik tp nursus byk yg reject

    ReplyDelete