Tuesday, November 8, 2011

Special for my birthday 28.10.2011

Assalamualaikum..
aku tau dah lama sepatutnya aku post entry nih..
hahaha tapi atas beberapa hal yg x dpt dielakkan, so delay la..:))
It was a best memory that remained in my mind..
I LOVE U ALL!!! :))

1.SURPRISE!!!!!


muahahaha... these was given by my roomate, Fiq & my close friends, Huda & Ang
May Allah bless u all my dearies..hihihi..

2. Jalan2 ke KL..yeyyy!!!! :)




Nampak x sign board tu? hahaha.. yess dats right..
aku pi mlawat rumah pengasih la.. kat KL...tapi agak lambat la sampai..
sampai sesat2 ke ISTANA DIRAJA yg baru..hahaha...
special btol BIRTHDAY aku kali ni.. :))

3. Surprise again!


From Izat.. Thanks!! :)

and...

this is what im craving for...
BLUEBERRY CHEESE CAKE!!!
From Shafiqah, my roomate... thanks dear! :)



p/s: hope aku dah boleh jadi dewasa sepenuhnya...hihihi
n... ramai betul doakan aku cepat kahwin..
Amiiin.....

No comments:

Post a Comment