Thursday, September 1, 2011

Family

Assalamualaikum

hai kawan2..mcm mana dengan raya ampa semua?
mesti best kan :)
aku jugak...sebab dapat gather 1 family kn..
its true la air yg dicincang x kan putus..
kan hari tu ada entry aku marah2 ngan sibling aku..
then aidilfitri menyatukan kita semua semula..
it was a joke...tp biasa la semua org x perfect ryte. :)



ni la my brother..
aku rasa dia ni sgt annoying..tp sebenarnya dia best :)
ada ciri2 la mcm bapak org..
garang, tegas, lawak, suka movie, suka melawak ngan budak2
aku nak cter pon ssh sbb ampa smua kena tengok dia sndiri cmne ok :)
ekceli aku ada gamba aku ngan dia masing2 maen cakar2 muka..
berdarah beb!!..calar muka aku..nanti aku cari gamba tu eh...



ni gambar sebahagian drpd family aku:)
x semua ada...sbb x sempat nak bergambar semua...
ekceli byk lagi gambar2...maaf ye...
saya upload kat fb nama Farhanah Ismail okeyh :)

No comments:

Post a Comment