Sunday, December 19, 2010

I AM SOOO BUSY :)

cewah...title aku xtahan...
bz sgt la kan mengalahkan dak medic..ngeee:)
tah la minggu 1st ni dah rasakepenatan die sket2..
nasib baek la aku x brapa mahir sgt dlm management n x terlibat utk jadi program manager (cewah prasan ngat aku ni mcm ada org nak pilih..wakakaka)
everything should be finished n aku rasa aku bole lagi la..ok lg la..
tapi perasaan ni mcm kat tgh2 sem..
byk dgn esaimen..
maybe bertambah dgn segala program dlm sbjek2 kali ni..
2 yg wat khidupan ktorang agak bz wpon 1st week..
yeah,..sabtu 18/12/10 sgt la busan..
aku tido je spanjang hari...
then ahad 19/12/10 aku antara insan terpilih la utk g motivational workshop
hehe..maybe aku kurang motivasi kot..sbb 2 terpilih..cewah..
i learn sumthing...
NEVER SAY SOMETHING NEGATIVE BECAUSE CHAMPION ALWAYS HAS POSITIVE WORDS IN THEIR MIND!
yeah..im motivated today..ehe ^_^
then presenter 2 ckp ag..
"if org ckp ape2 kat kita n kita selalu terasa hati..
That’s mean… KITA MEMILIKI JIWA YANG LEMAH!”
Yeah…so friends..cuba kuatkan diri, kuatkan jiwa, kuatkan hati utk hadapi segala cabaran yg ada..
Jgn mudah mengalah n jatuh serta putus asa..
“MANUSIA ADALAH SEBAIK-BAIK KEJADIAN”
Kita sgt istimewa!..if we think that we always lose..then we’re actually a LOSER!
My dear friends..
kamu hanya perlu fokus apa yg kamu inginkan
jangan pesong2kan dgn benda lain
yeah..FOCUS!
only then kita bole berjaya dgn usaha yg jitu, semangat dan tawakkal kpd Allah!

p/s : good luck fanah! u can do it..
only u know what's ur future :)

No comments:

Post a Comment