Wednesday, July 13, 2011

Kisah hati

Assalamualaikum semua..

ari ni aku bercuti so bole la berehat je kat umah..
aku x da la rajin sangat nak g keje jugak time cuti..heee
okeh nak citer tanggal 8hb Julai aku ambil gaji aku yg PERTAMA ok..ulangan.. yg PERTAMA..:)) excited kot...
Alhamdulillah..ada jugak kan rezeki aku utk masa depan..^_^
n it was my first time dapat slip gaji..hehee
nak tgk ke?? actually malas nak mengupload gambar..sorry guys..hihi
ok fine aku je yg excited sbb this was my FIRST TIME..;)
ok la kan drpada aku duk umah saja2 tanpa dapat ape2 duit.heee
actually at the first time seriusly aku give up nak keje kat situ sbb sgt penat..
then skrang aku keje..aku rasa sayang kat semua..semuanya baik.. tp yg gatal2 ngan aku tu terkecuali la..ehem...kamu paham ape yg diceritakan ni kan :)

lately tengok ramai kawan2 yg bernikah,tunang n sebagainya..baru2 ni jugak p jenguk sepupu yg baru saja melahirkan anak..umur dia baru 23 ok..:)
sesungguhnya semua dah jadi ketetapan Allah...
ajal maut jodoh pertemuan di tangan Allah..
kita hanya perlu berdoa dan memohon kepadaNya supaya berjalan lancar kan..
macam tu jugak dgn hati ni..
biarpun jauh beribu batu pon..hati aku tetap x brubah..
yg aku harapkan cuma Allah sentiasa mendengar doa2 kita semua kan..
biarlah org nak kata apa..it was my last time..n forever n ever..
amiin...

No comments:

Post a Comment